VGA synchronizace

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Duben 8 14:43:14 CEST 2007

http://www.tkk.fi/Misc/Electronics/faq/vga2rgb/basics.html

Az na RGB je na VGA vsechno v TTL urovnich. Alespon to funguje a i tady
to pisou :).

DAC udelane jen z odporu pro RGB slozky a davajici na zatezi 75R 0 az
0.7V funguji dobre. Kdybyste neco potreboval, klidne se zeptejte i
primo, konferu ctu jen jak cas dovoli a to v posledni dobe neni casto.
Nekdy sice neodpovidam hned, ale to asi zadny praci zasekany clovek.

Radice pro ruzne zobrazovace jsou moje "pracovni hobby", treba tady:
http://www.siliconbrain.biz/tvd/tvdisplay.htm
Delal jsem i radic barevneho LCD, ted budu delat dalsi (jiny) a delal
jsem i videokartu k MCU pro zobrazeni na VGA, takze nejake zkusenosti se
mozna i najdou :).

--
Jiri Bezstarosti