Doporucte system na znaceni kabelu?

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Duben 8 11:16:45 CEST 2007

popsat něco tak ,aby to tam bylo čitelné i za pár let je docela věda pokud
je to "for home or office use" tak obstojí systém kolegy Zahradníka pokud je
to do jinam,musíte si rozmyslet zda tam bude sucho,mokro,bude tam svítit
slunícko atd... ALu a nerez štítky s vytlacenými symboly jsou jistota ,ale
do rozvadecu a normalnich rozvoden už obstojí vkladací štítky třeba do tech
futrálků od Eldingu (ty budou asi nejlevnějsí) popsat papír na
laserovce,zalaminovat,nastrkat do futrálků
(http://www.elding.cz/images/elding_top_02.jpg) to může být taky docela
trvanlivé. Systém s průhlednou smršťovačkou je taky dobrý nápad jen to může
být o prsty pri práci s "horkofukem" a hlavně musí se tam dát před zapojením
kabelu.
Pokud chcete systém značení předvést - není nic jednodussiho nez třeba
zavolat lidem z weidmueller.cz (nechci delat reklamu - ale bereme jejich
veci a uz se daji koupit bez objednavky ve velkoobchodech ) pochopitelne ta
cena je evropská :-) ale o no to bude asi vsude podobné,snad s výjimkou
tuzemských výrobců.

DJ

----- Original Message -----
From: "Jiri Polasek" <jurp@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 08, 2007 7:53 AM
Subject: Re: Doporucte system na znaceni kabelu?

U mne zkusenost.
Ty Brotherovske pasky drzi dobre na rovne plose.
Jak jsem je prilepil na kabely, trubky, kulate konektory, tak cca do 1-2 let
se odlupovala laminacni folie, pripadne i cely ten pasek. Tam kde byl ten
pasek nalepeny na plastovy kabelovy stitek a ten pripaskovany, tam
to drzi dodnes.
Jinak mezi nami, jedine stitky ktere vydrzi vse a sly precist i po 50letech,
byly vyklepany razniky do Al plechu.
Nejakou podobnou nahrazku jsem videl u DYMa, kde se protlacoval
tenky nerez pasek.
Nebo taky Partex. Taky tenky pasek, pripadne se skladaji "lite" pismenka
do drzaku.

JURP