Doporucte system na znaceni kabelu?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Duben 8 11:16:29 CEST 2007

Nechci polemizovat s obratkou elektroniky, ale kabely, zvlaste ty, silove
se delaji na kapku delsi obdobi, zvlaste pokud prochazi cca 60cm betonem
a neskutecne drahymi pruchodkami.
Stejne tak nechci napadat ruzne lepici pasky, dokonce je i pouzivame
na popisy rozvadecu, ale kabel prumeru 5mm se tim popsat tak, aby to
drzelo neda.
Zaujal me napad s pruhlednou smrstovaci buzirkou, kde se takova vec prodava?

Dnes je "obratka" elektroniky 2 az 5 let. takze pasky z Dyma asi vydrzi
kor jestli jsou pouzite v beznem prostredi.
Mam zkusenosti i s jinou technikou, ktera musela vydrzet 20 let a to
v i v
podminkach na sibiri. Tam jednoznacne hlinikove stitky a nebo krouzky
vyrazenymi udaji.
Jindra Polivka

U mne zkusenost.
Ty Brotherovske pasky drzi dobre na rovne plose.
Jak jsem je prilepil na kabely, trubky, kulate konektory, tak cca do
1-2 let
se odlupovala laminacni folie, pripadne i cely ten pasek. Tam kde byl
ten
pasek nalepeny na plastovy kabelovy stitek a ten pripaskovany, tam
to drzi dodnes.
Jinak mezi nami, jedine stitky ktere vydrzi vse a sly precist i po 50letech,
byly vyklepany razniky do Al plechu.
Nejakou podobnou nahrazku jsem videl u DYMa, kde se protlacoval
tenky nerez pasek.
Nebo taky Partex. Taky tenky pasek, pripadne se skladaji "lite" pismenka
do drzaku.

JURP