OT metylalkohol

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Duben 8 00:29:44 CEST 2007

No nechci tady rozpoutavat flame, ale kdyz to vezmete do dusledku tak to
dite se muze otravit uplne cimkoliv. Je na rodicich aby detem zabranili
se k tomu dostat.

Takze me nevadi, ze je volne k dostani naopak - me vadi ze jsou nektere
veci uplne stejne "nebezpecne" a ty nekoupite nebo vas za ne sebere URNA
viz treba hysterie se rtuti.

Mimochodem vite ze kdyz snite 100g kuchynske soli, ze uz to asi nejspis
nerozchodite? Taky nikdo nevola po tom aby ji prodavaly jen na predpis.
Stejne tak se urcite otravite benzinem.. Proste je to postavene nahlavu.

RadekCX