Stranka (program) pro navrh pasmovych (dolnich, hornich) propusti s RC a OZ?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Duben 7 23:57:03 CEST 2007

Ak by ti stacili pasivne tak mame kupeny Nuhertz filter solutions 4.0,
mozem ti tam dat zratat co potrebujes. Aktivne filtre to ale v nasej
licencii myslim nevie.
Filter solutions ale vie, pokial ti staci 20 dnove demo na vypocitanie
tak by som skusil to. Sam som ho dost dlho pouzival (nastastie mam v
sprave dost vela pocitacov :-)) kym ten program konecne kupili.
b.