Re: Měření rozdílu teplot

azehw azehw@volny.cz
Sobota Duben 7 21:32:26 CEST 2007

Je to pro Vás asi jako kanón na vrabce, ale máme k dispozici vícenásobné
termostaty i další přístroje:
http://www.eltex-km.cz/clanek.php?clanek[id]=27
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 07, 2007 9:18 PM
Subject: Re: Měření rozdílu teplot

7.4.2007, 21:11:49

Vselijakych teplotnich senzoru je dneska vic jak much na zdechline,
obycejna dioda neni to prave orechove.
Nejvetsi strmost maji asi termistory, ale shoda paranetru mezi dvema
kusy a casova stalost nic moc, ma opacnem konci jsou odporova cidla Pt
nebo Ni, a nekde uprostred polovodice typu KTYxx. Pouzil bych odporove
cidlo nebo KTY, zapojene v musku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz