Měření rozdílu teplot

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Sobota Duben 7 21:27:25 CEST 2007

Zdravim,

dnes bych asi pouzil spis neco digitalniho - prijde mi to jednodussi nez
se delat s mustkem atd..., co treba DS1820 nebo DS18B20. Ted si tady
hraju s DS1821, ale ten ma asi nedostatecnou presnost 1°C... zato se da
primo naprogramovat jako termostat a da se potom provozovat bez uC.

S pozdravem

Jan Puhony
--
www.puhy.eu