Re: Re: Měření rozdílu teplot

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Sobota Duben 7 21:12:41 CEST 2007

To je dobrý nápad, spustil bych čerpadlo na nějaký čas a pak ho vypl, pokud by se to opět ohřálo, cyklus by se opakoval. Pokud by se do určitého času solár  neohřál, přeplo by se to do režimu filtrace, samozřejmě by se stále měřil rozdíl teplot v bazénu a v soláru. Všechny režimy by měly svůj minimální čas běhu, než by se změnily.

Jinak
Měření rozdílu vstupující vody do soláru a vystupující je asi dost problém, protože za celý den se může voda ohřát jen o jeden stupeň ale i o dva a více, přičemž vše je přínosem i ten jeden stupeň, když si představíme, že se ohřívá 10m3 vody.
Takže když to shrnu tak měřit okamžitý rozdíl je nesmysl a u příkladu, kdy se voda za den ohřeje o jeden stupeň, tak je okamžitý rozdíl asi neměřitelný a budu raději rozvíjet radu ohřevu soláru při vypnutém čerpadle .