Re: Měření rozdílu teplot

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Duben 7 20:10:03 CEST 2007

Bylo by dobre naznacit v jakem prostredi merite na desetiny. Pisete od 10 do
30 st. Staci aby na to zasvitilo denni svetlo a muze se to menit i o vice
jak desetiny a zalezi take na mnozstvi merene kapaliny. Merit odtok z nadrze
300 l, tak tam se takova zmena hned neprojevi.
Napsal jsem to asi hodne obecne, ale i takovy se mi zda dotaz.
Jindra Polivka

Zdravím
Potřeboval bych poradit, jak nejlépe měřit rozdíl dvou teplot, resp. teploty
přítoku a výtoku kapaliny. Rozdíl se pohybuje od desetin stupňů výš.
Odzkoušel jsem si měření polovodičovými diodami, kde rozdíl byl pár
milivoltů ale obávám se, že pro různé teploty (od 10 do 30 stupňů) to
nepůjde použít. Změní se asi parametry diod u různých teplot kapaliny.