lze programovat PIC 16F876A programatorem JDM2 a PonyProgem ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Duben 7 16:20:43 CEST 2007

Saša Svobodová napsal(a):

>Hezké ránko :-)
>
>    někde jsem četla, že počet period v síti za 24 hodin je pevně daný a
>musí se dodržet. Takže pokud jdou hodiny chvilku napřed, později se zase
>srovnají, stejně tak, pokud se zpoždují, tak to brzy doženou.

No práve, dyk jsem psal, že ta okamžitá ( krátkodobá )  přesnost by mě
vadila.Zvlášť když ty hodiny mají sekundy. Taky nevím, jak je to u těch
digitronových hodin řešeno při výpadku sítě...
Já prostě v dnešní době  ( kdy DCF modul stojí pár korun) řízení ze sítě
nezkousnu. Sám mám postavené hodiny řízené velkým 100kHz krystalem a
udělají mi měsíčně tak +-2 sec. při teplotě 18-28 stupňů.
Ten šutr není termostatovanej. ( pochází z normálu z jednoho tlkm.
zařízení - KNK12 )