lze programovat PIC 16F876A programatorem JDM2 a PonyProgem ?

Sobota Duben 7 09:06:28 CEST 2007

Hezké ránko :-)

    někde jsem četla, že počet period v síti za 24 hodin je pevně daný a
musí se dodržet. Takže pokud jdou hodiny chvilku napřed, později se zase
srovnají, stejně tak, pokud se zpoždují, tak to brzy doženou. Když jsem
měla budíček z tržnice, ten je řízený právě sítí, tak šel velice přesně
a seřizovala jsem ho jen tu a tam. Prakticky jen při změnách času a po
výpadku sítě. Na baterii totiž dokázal za hodinu ukazovat o hodinu a půl
více ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186