lze programovat PIC 16F876A programatorem JDM2 a PonyProgem ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Duben 6 22:00:30 CEST 2007

Dee Jay napsal(a):

> Zdravím vsechny
>
> a ze jsem tak smely a vyrusuju od pletení pomlasek :-)
>
> Kamarad se rozhodnul vrhnout do stavby hodin
> http://www.webx.dk/oz2cpu/clock/nixie-clock.htm
> sice mimo dotaz, ale je to tfuj, rizene kmitoctem site.....kde
> okamzita ( kratkodoba stabilita) je v pr....

Proste viz zafajrujou pod kotlem a hned mam o 2 minuty vic...!
Nechapu, kdyz je tam ten sutr 4 MHz na procesoru, proc to nejeze z nej,
pripadne nejaky nostalgicky sutr 100KHz v krásné ampuli :-)

Jinak k tomu programovani, dle me staci udelat meziksicht pro prislusne
programovaci nozicky noveho PICe a vesele programovat.
Taky Ludipipo uspesne pouzivam ( kdyby to tak slysel Kosta)