Co je to dvoupolohova a tripolohova regulace?

Tony Malecký tony@malecky.cz
Pátek Duben 6 20:25:46 CEST 2007

To co popisujete bych videl jako dva dvoupolohove regulatory jeden s vetsi a
druhy s mensi hysterezi  na jedne regulacni soustave...
respektive, Saši zadáná bych tak řešil :-)

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 06, 2007 8:02 PM
Subject: Re: Co je to dvoupolohova a tripolohova regulace?

Hezký večír,

    asi budu vypadat jako memblo, ale jak se pak říká regulátoru co
funguje takto:

teplota je správná - nic nedělám
teplota je trošku nižší než je potřeba - malý zásah, topení na 50W
teplota je o hodně nižší než je potřeba - veliký zásah, topení na 500W

    Vždycky jsem si myslela že tohle je třípolohová regulace, zatím co
dvoupolohová je jen TOPÍ - NETOPÍ.

Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186