RE: RE: Jaky motor vybrat k radialnimu ventilátoru40 - 400W ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Duben 6 13:31:17 CEST 2007

On Fri, 6 Apr 2007, Jan Kral wrote:

> Ten menic tam sice je, ale na frekvenci toho menice nezavisi otacky,
> otacky zavisi na napeti ve vinuti stejne jako u jednosmerneho motoru.
> Menic musi davat frekvenci podle tech otacek. Ja bych to videl spis na to
> jak jsem psal - stejnosmerny motor. Pocet tech vinuti byva standartne 3
> vyvedene konce, jak je to udelano uvnitr vsak netusim, ale jestli vas to

Aha - cili na vinuti se prepina napeti o urcite velikosti ktere dava silu
kterou to tahne a aby ten synchronni motor necukal tak se to prepinani
ridi nejakym cidlem ktere zajisti prepnuti ve spravny okamzik.

Zajimalo by mne kolik takova legrace stoji (prijde mi ze ta elektronika
bude mit podobnou slozitost jako u frekvencniho menice) jetli to neni
drazsi nez 3f motor s menicem.