Re: PC bez otacivych komponentu.

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Duben 6 13:17:41 CEST 2007

Součástí Windows XP Embedded je ovladač nazvaný EWF - Enhanced Write Filter, což je určitě něco podobného níže zmiňovanému Linuxovému JFSS. Zajímavé je, že u Microsoftů se nepárali s nějakým jednoduchým Write Filtrem, ale začali rovnou tím Enhanced. Prostě jsou vždy o krok napřed, dokonce i před sebou samým.

Podotýkám, že aby aplikace na FLASH paměť zapisovala, musí s tím ovladačem spolupracovat.

Vojta Bubník