RE: Jaky motor vybrat k radialnimu ventilátoru40 - 400W ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Duben 6 12:31:53 CEST 2007

Take jsem preferoval EC motor. vypada to ze se rozhodneme pro EC rizeny G3G radialni ventilator, viz odkaz. , ale je pro nas zbytecne vykonny, vystacili bychom na maximu s ~60% vykonu, ale  nic vhodneho jsme nenasli.
Vetsinu casu proto pojedeme s vykonem 10-40% jmenoviteho vykonu, poroto je pro nas dulezite ucinnost neklesala s vykonem .

http://www.ebmpapst.com/index/sid/299C0DBE-E79A-4261-AB45-8EC8D35E8427/nid/19CEC992-FA77-47F3-B2AF-30D5608CF592/produkte_detail.asp?pid=3481360&highlight=true&overview_action=suchergebnis.asp&last_nid=19CEC992-FA77-47F3-B2AF-30D5608CF592

Zjednodusene se to tak rict da. Ve skutecnosti to je vsak stejnosmerny motor s otackama rizenymi napetim. Mechanicky komutator je nahrazeny elektronickym a aby neresili problem s krouzkovym sberacem, tak prohodili vinuti a magnety na rotoru a statoru :-))

JK