Co je to dvoupolohova a tripolohova regulace?

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Duben 6 12:01:34 CEST 2007

dvoupolohová regulace je dvoustavová - sepnuto, rozepnuto (topí x netopí)

třípolohová regulace  je regulace se zásahy -
1 poloha = zásah více (ve smyslu kladného akčního zásahu do regulované
veličiny - např. otevřít ventil, klapku, topit)
2 poloha =  bez zásahu - regulační soustava je vyvážená
3 poloha = zásah méně (ve smyslu záporného akčního zásahu do regulované
veličiny - např. otevřít ventil, klapku, chladit)