PC bez otacivych komponentu.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Duben 6 11:57:25 CEST 2007

Pouzivame nejakou Epii s pasivnimi chladici. To by problem nebyl.
Divam se na tento disk:
http://www.xcomputer.cz/DetailPage.asp?DPG=61450&CatId=18845887
Myslite ze to bude pouzitelne? Nebo je lepsi ta CF karta? Pobezi na tom
DOSova aplikace. Jde mi o pcet moznych zapisu na ten disk nebo CF
abychom to "neusmrdlali".
Muzete mi prosim napsat konkretni oznaceni toto case? Dekuji.

Martin Hanek