TGV

Čtvrtek Duben 5 21:39:07 CEST 2007

Hezký večír,

    já neříkám že to nejde motorgenerátorem, ale s tím trafem to jde
také. Možná to pracuje jako přesytka či transduktor to nevím, ale vím že
tam nejsou žádné polovodiče. Všechno to dělají jen celé vodiče ze železa
a mědi. Ale jak, to nevím. (no a teďka nevím jak se dělá smajlík co krčí
rameny)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186