HP počítač ... e-vectra - asi zdroj

Petr Kout petr.kout@seznam.cz
Čtvrtek Duben 5 21:42:07 CEST 2007

zdravim,
dostal jsem 2 kusy těchto počítačů .... jsou to takové ty malé krabky na
stůl ... disk,cdromka nic víc se tam nevejde. jsou bez externiho zdroje
..... takze je pripojuji pokusne na laboratorni zdroj.... chteji 19V 3A
dle nálepky. problem je, že vůbec nenajedou. jen mi blikne ledka na
zdroji, že se asi nabily kondenzátory a dál nic víc. na jednom byl
nafouklej elit. jsem ho vypájel a zatím nenahrazoval, je jich tam víc
paralelně. druhej nic takového nevykazuje. když sleduju napájecí napětí,
tak první místo kde končí .... je u švába, kterej má osm nožiček, 4
spojený na jedný straně, 3 na druhý straně taky spojený a 1 vedoucí k
tranzistoru a odporu. Chápu to jako spínač, ale spínané zdroje jdou mimo
mne.co u takového zdroje může odejít? nevíte jesi je sehnatelné schéma
toho zdroje? bych vyčet odkud lezou jaká napětí a postavil bych tomu
"obycejnej zdroj" z 78xx.

Petr