TGV

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Duben 5 09:06:38 CEST 2007

Ne, pochopil jsme Vas dobre, ale vsimete si, ze graf zrychlovani je az
napar predelu vicemene linerni (minimalne stredni cast) a tomu nemuze
odpovidat linearni graf dodavaneho vykonu - nicmene cas nehraje zadnou
roli viz nize.

Uz jsem to tu psal - energie potrebna na zrychlovani je stala pokud je
zrychleni konstatni cemuz odpovida rovnomerne zvetsovani rychlosti
(linearni graf rychlosti na casu) a to zpusobi jen posunuti celeho grafu
prikon/rychlost v ose Y.

Nopak to cele co pisu predpoklada, ze kola NEKLOUZOU jinak by se muselo
pocitat jeste s energii premenujici se na treni - pokud tedy
predpokladame, ze kola neklouzou je celkova energie rovna souctu energii
potrebne na zrychlovani, prekonani valiveho odporu a prekonani odporu
vzduchu (urcite budou jeste dalsi, ale ty lze zanedbat) - vsimnete si,
ze cas nehraje absolutne zadnou roli - resime graf spotreba vs rychlost
- je jedno jakym zpusobem se na konkretni rychlost dostanete.

RadekCX