TGV

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 4 15:00:28 CEST 2007

niekto moze nakoniec urobit domacu ulohu. Pustite si to video, na
displeji vidite rychlost a chlapik hlasi napatie a prud. Bolo by
zaujimave spravit graf spotreba vs okamzita rychlost. Zrychlovanie je
pomerne konstantne, takze vykon potrebny na zrychlovanie v prvom
priblizeni zanedbame. Ja sa musim ist balit lebo vecer letim domov, inak
by som to rad spravil sam
b.