OT: Thalia

Jiri Prachar jiri.prachar@i.cz
Středa Duben 4 08:40:47 CEST 2007

Kseft s kamarady zavani tim, ze se v pripade eventualniho problemu
rozkamaradite.
Ale kdyz uz se hovori o ojetinach. Slysel sem o pristrojecku co dokaze
zmerit tloustku laku karoserie, predpokladam na kapacitnim principu.
Nebourane auto bude mit tloustku laku vsude +- stejnou. U bouracky se to
bude na inkriminovanych dilech lisit.
Takova masinka by se asi dala postavit, co rikate?
Jen dumam nad tim jak udelat spolehlive sedici sondu.

JP