[AD]: Nabidka ARM

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Středa Duben 4 06:27:38 CEST 2007

Muzete se pochlubit co pouzivate ? Treba i soukrome, me by to zajimalo.

dekuji
Jirka
----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 04, 2007 5:45 AM
Subject: Re: [AD]: Nabidka ARM

Zdravim,
  uvahy nize popsane jsou zcela spravne, s vyjimkou jedne: Velikost SDRAM.
  Bezene provozujeme Linux na ARM9 s 32MB SDRAM. Bohate staci na to, co se
po
nem chce - at uz je to maly router, wifi AP, zabezpecovacka, radic
smarthouse
nebo cokoliv jineho. Specialni verzi se 64 MB SDRAM pouzivam pro vyvoj, ta
uz
je schopna vse sama pro sebe zkompilovat, vcetne kernelu, libc atd,
samozrejme
beze swapu. 128M by bylo potreba na luxusni praci v grafickem prostredi, tj.
Qtopia ci neco podobneho.
     S pozdravem Pavel Troller