BlueTooth modul

Richard Balogh Richard.Balogh@elf.stuba.sk
Úterý Duben 3 21:30:44 CEST 2007

Dobry den,

nedavno som akurat take nieco hladal, prehlad som dal na robotika.sk,
tak to sem skopirujem:

BT modules

* BT module Ezurio $74
  http://uk.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?sku=1209290

* BT module BlueSmirf $60
  http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id=582

* BT module Sena Parani <DEL>$55</DEL> $38 (!)
  http://www.sena.com/products/industrial_bluetooth/oem_bluetooth_serial/parani_esd/

* BT module EmbeddedBlue $70
  http://www.parallax.com/detail.asp?product_id=30068

* BT module EmbeddedBlue A7eng $40
  http://www.a7eng.com/products/embeddedblue/serial/eb100-SER.htm

Vsekty moduly sme zatial kupovali priamo od vyrobcu/dodavatela, bohuzial
je cena postovneho porovnatelna. Domaceho dodavatela, zial, nepoznam...

Vsetky moduly uvedene hore maju transparentnu seriovu linku.

Videl som aj pokus pouzit obycajny USB BT klucik, ale pokus zial
netrval viac ako hodinu a skoncil znicenim klucika. Viac infomracii
o implementacii vsak nemam, takze neviem preco sa to stalo.

Ricjard Balogh

Richad Balogh