Re: Nepájivé pole - elektronika pro deti

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Úterý Duben 3 09:48:32 CEST 2007

>Pred pár lety se tady resila stavebnicová technologie chameleon z bezne
>dostupných komponent. To, si myslím, je ideální platforma pro deti. A nejen
>deti, pro cokoli modulárního (i hudební nástroje - syntezátory).

Sice se tenkrat nic moc nerealizovalo, ja jsem
zkusil system dutinek + kabliky s kolicky. Dneska
bych doporucil na modulech kolickove listy +
kabliky s dutinkami, pretazene na konci
smrstovaci buzirkou. Je to sice piplava prace s
krimpovanim konektoru a horkovzduskou, ale kablik
vic vydrzi. Tenkrat jsme take spekulovali, ze
student, ktery ma treba fyziku mezi trojkou a
ctyrkou a zustane po vyucovani vyrabet kabliky,
si to muze vytahnout az na dvojku. :-)

>Pájky se nebojte, moje deti od 3 let pájí. Kontaktní pole mívají apatné
>kontakty - zklamání nad tím le to nefunguje. Dobrá bastldeska nadevae.

Ale krouzek rozjivenych osmaku je zase neco
jineho, nezli vlastni deti vedene od plenek.

J. Hanzal