Re: Nepájivé pole - elektronika pro deti

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Duben 3 08:58:18 CEST 2007

Z vlastnich zkusenosti,
pajive pole s vetsimi ploskami. Nebojte se dat pajku detem do ruky. Cim
drive se nauci pajet, tim lepe. Pajet se da prasacky i elegantne. Postupne
se to nauci. Nepajive pole bych volil az pozdeji na experimentalni pokusy.
Na to ale maji jeste dost casu. Aby jste je podchytil, tak jim musite
nabidnout stavby, ktere se jim podari zrealizovat. Blikatka, sirenky apod.
Neuspech hned v pocatcich odradi.
Mne se naskytla prilezitost ject jako vedouci v lete na skautsky tabor.
Vymyslim jak zase nekoho pritahnout k elektronice. Zatim mne napadly dve
temata. Hlidani tabora pomoci infra zavor s tim, ze se s tim decka seznami a
budou si hlidat vysledky - proste nenasilnou formou se setkaji s
elektronikou. Nebo vecerni pokecani na CB, coz se mi zda daleko lepsi. Ten
prvni napad jsem jiz vpodstate zavrhnul. To CB se mi zda velmi dobre. Pokud
mate zkusenosti z taboru a nebo s detmi, tak privitam kazdy dobry napad.
Jindra Polivka

Zdravim,

je tady rada lidi, co delaji s detmi a pro deti a tak se zeptam:

Jake mate zkusenosti s nepajivymi kontaktnimi poli v rukou deti ? Chceme
trochu
zpopularizovat elektroniku mezi mladezi (predpokladem je 2. stupen ZS) a
osobne
mam trochu strach jim pujcit pajku. Tak jsme uvazovali o reseni bez pajeni,
ale
nemame s tim prakticky zadne zkusenosti ...

Diky za namety

Petr Weissar