Nepájivé pole - elektronika pro deti

Úterý Duben 3 07:35:38 CEST 2007

Hezké ránko,

    já jsem dala páječky dětem a bylo to v pohodě. Nepájivé pole jsem
neměla, ale něco podobného ano - stavebnice s pérky (výrobek Tesla někdy
z roku 198X) a to je bavilo více pájet, tak moc se bojí bolesti, že si
dají pozor :-)

    Problém je jiný, nebavilo je vůbec se něco učit a trénovat. V celé
třídě byl jeden kluk ze kterého mohlo něco být, ale neměla jsem čas se
mu věnovat, protože jsem krotila zbytek divé zvěře. Nakonec jsem to
vzdala a další rok u DDM nezačínala. Nebyla jsem první kdo vzdal, můj
předchůdce také. A nikoho dalšího už nenašli. Důvod by celkem prostý,
kluci na techniku nebyli, to rodiče řekli že budou chodit a tak mi to
dávali značně najevo. Pondělí fotbal, úterý keramika, středa judo
čtvrtek elektronika. Jen v pátek neměli hlídání. Škoda ztraceného času.

    Ale pokud budete mít děcka, která to baví, klidně jim dejte páječky,
nebála bych se. Naše děti na táboře dostali svíčky, vypalovací bodla a
prkýnka a nikomu se nic nestalo a to jsou některá děcka i retardovaná.
Pokud tam ale budu z donucení, tak se připravte na značné ztráty na
materiálu i nervech, není problém aby vzal vrtačku, zavrtal ji do stolu
a na otázku "Proč?" jen koukal jako puk a pokrčil rameny ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186