adaptivni regulatory (+ SWN 1990, 1991)

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Duben 3 04:10:15 CEST 2007

Pravda, lze jim topit i chladit, ale ne v parature, kterou mam regulovat:).
Aparatura tu existovala jiz velmi davno prede mnou a ac jsem ji
zkritizoval hned pri prvnim pohlednutim na ni a mnohokrat i pote, tak s tim
nic nenadelam...

Navic jsem dostal sibenicni termin, tri tydny na vyvoj celeho SW a HW.
Nakonec to bylo pet tydnu a v tomto jsem mel na regulaci cas tak max pet
dni:(...
Takze se nedalo cekat, ze prijdu s buh vi cim...

Nove vysledky se zdaji byt lepsi, nez ty, ktere starsi verze aparatury
zvladala, takze to tim pro mne konci, alespon na teto aparature. Jenze se
resi nova aparatura od podlahy a tam bych chtel mit tu regulaci mnohem lepsi
a mel bych na ni i dostatek casu...

U PID regulace se obavam, vzhledem k tomu, ze se nereguluje na konstantu,
respektive na pozadovany jeden prubeh, ze by si to zadalo doladovani
konstant regulatoru pro kazdy prubeh...

Ale treba je to nepodlozene tvrzeni, rad bych znal nejaka pro a proti...

S pozdravem,
                 Marek Pavlu.