Thalia

stanfred 7009@seznam.cz
Pondělí Duben 2 22:45:24 CEST 2007

Zdravim,

kolega vlastni vyse jmenovany vuz a podle jeho vyjadreni stale nejake
problemy. Zacaly jeste v zaruce. V pripade zajmu mohu zjistit a upresnit -
ovsem az za cca 10 dnu. Pry uz by do nej nesel. Otazkou vsak je, zda je to
otazka kusu nebo obecne tohoto typu vozu.

Stanislav Svoboda

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@snailinstruments.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 02, 2007 9:45 AM
Subject: [OT]: Thalia

Sice jsem zmeskal patek, ale co naplat. Budu muset v nejblizsi dobe
koupit nove auto, stary Favorit uz dosluhuje. Vubec se autum
nevenuji, takze jsem se ptal a znami doporucili Renault Thalii. Libi
se mi na tom predevsim cena, mala spotreba a ctyrdverova karoserie.
Je za tou nizkou cenou nejake zasadni 'ale'? Jaka by byla alternativa?

Na doplneni - jezdim 90% na trase Beroun-Praha (asi 35km), tech 10%
jedeme s rodinou k rodicum (100 a 300km), pripadne nekam na hory ci k
mori, ale to jsou opravdu vyjimecne cesty a par hodin neprilis
pohodlneho cestovani prezijeme.

J. Hanzal