Thalia

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Duben 2 21:23:21 CEST 2007

> lze souhlasit, lide si však kupuji male kubatury kvuli komunistickemu
> systemu povineho pojisteni, které je vazano na obsah motoru, podle hesla mas
> na drahe auto mas i na vyssi pojisteni. Mam 3l a když v lednu se vsemi
> bonusy calnu 8k Kc tak me nadseni ze me doslova cissi.

Jojo s tim souhlasim ale mam dojem, ze nektere pojistovny maji sazby uz
jinak nez podle kubatury. Dost automobilek ma nejslabsi motory 1.4 coz
je stejna sazba jako 1.8 (1350 - 1849ccm) ale presto si je lidi kupuji a
pak nadavaji na "vykon" a spotrebu, zvlaste kdyz k tomu prihodi
klimatzaci apod.

Ona navic Thalia nema v nabidce ani moc rozumne motory, 1.2 ale 4ventil
se musi podle vseho dost tocit, psana spotreba ale neni tak hrozna
protoze Thalia je hodne lehka (asi zdaleka nejlehci v teto tride...).
1.4 je taky 4ventil a ma spotreby vyssi nez mam psany ja v 16let starem
aute s motorem 1.8 a o >200kg tezsim prestoze ma vykon jen o neco vyssi
(moment ale nizsi), pokud tak svoji spotrebu sleduju tak to zhruba sedi.
No mozna ted diesel by stal za uvahu ale nevim.

> Ad 3) mam BMW 5 a krome nafty, obcas oleje a jednoho utrzeneho cidla ABS
> jsem s tim nemel problem a vydaje.  Nicmene  vzhledem k cene pripousitm, ze
> to není bezne auto.

Jojo to jsem myslel tim A8 a vyssi kam radim i BMW.

> Interier je velice strohy, plasty budi dojem levneho suntu  a to nejen ve
> srovnani s drevem z  interieru BMW, ale i ve srovnani s interierem felicie.

Pan Hanzal ma Favorita takze by si v tomto zrejme i pohorsil :)

> Osobne bych si Thalii, ostatne zadne francouzske ci italske auto nekoupi,

Na tom se shodnem i kdyz dneska uz to neplati 100%...

> ale pokud se vam libi a chcete nove auto za tyto peníze tak proc ne.

...na tom uz moc ne, zkousel bych ji rozmluvit.

> Jedno je jiste při této dopravni nehode s Thalii dopadnete lepe :-)
> http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=16982

Proc myslite? Ze tak rychle nepojede nebo ze skoda nebude tak vysoka ale
otazka co zraneni i kdyz si o bezpecnosti Ferrari nedelam iluze.

> S tim Audi A8 jste me pobavil ;-))) To celou zaruku dva roky davaj
> dohormady...

hm, tak asi svuj vyrok opravuji na BMW 5 a vyssi. Uz jsem si vsiml, ze
ani Audi uz neni to co byvalo pred par lety, technika dobra, ridilo se
mi to dobre (A6), ruzne zprijemnujici featury apod ale spolehlivost
klesa, nejste prvni kdo si stezuje.

> Ale úplně nejlepší je stejně trio Trabant, Wartburg, Barkas! To když
> se vám podělá, za 1/4 až 3 hodinky spravíte na místě a jedete dál.

Hm, zase dalsi vyplod pana Lukese, ktereho neni mozno brat vazne. Ze je
paranoidni bych mu nechal, muze na tom co rika neco byt (a z casti taky
je) ale to, ze jezdi 2taktem bych trestal... Nehlede k tomu ze se bavime
o autech nebo alespon necem co ma k autu blizko a ne o karikaturach :)

Pavel