Thalia

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Duben 2 20:43:58 CEST 2007

>3) ve vlakne o budikach do Berlinga probehlo, ze kdo u noveho auta do 2
>let od koupe neresil nejaky vyrobni problem je vyjimkou potvrzujici
>pravidlo. Tomuto se (snad) vyhnete pouze nakupem vozu vyrobenych v
>Japonsku nebo vozu nejmene Audi A8 a vyssich. S timto bohuzel musim
>souhlasit. Nakolik bude spolehlive auto ktere je o destiky tisic
>levnejsi nez ostatni srovnatelne?

S tim Audi A8 jste me pobavil ;-))) To celou zaruku dva roky davaj
dohormady,
protoze tam furt neco s necim nefunguje, clovek co se ve firme stara o auta,
prohlasil
ze octavka je proti tomu spolehlive auto kdyz si u ni na neco stezuju, to je
tak nacpane
elektronikou, ze ani nikdo nevi co kde proc.
Ono jako s tim prehravanim firmware, me v Octave prehrali firmware a
prestalo
komunikovat radio s displejem na palubce a tak podobne je to docela vesele.
Nebo prestali jit centralne stahovat okna a tak podobne uz se ani
nerozciluji jen
se tim spis bavim. Protoze oblibena hlaska servisu je diagnostika nic
nehlasi,
tak se nic opravovat nebude, to ze je nekde na tempomatu vakl a obcas
nefunguje
se jim proste vysvetlit neda ja bych potreboval neco co do jednotky nahraje
co maji opravit to by pak mozna fungovalo ;-)

Zdenek