adaptivni regulatory (+ SWN 1990, 1991)

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pondělí Duben 2 14:58:50 CEST 2007

Zdravim,
problematika adaptivnich regulatoru je natolik slozita a komplikovana,
ze se to asi neda shrnout v jednom mailu. Nicmene dobrou literaturou z
niz lze vychazet je napr. Mařík,V. a kol.: Umělá inteligence I - IV,
ACADEMIA Praha, 1997. Osobne jsem se zabyval spise resenim fuzzy
regulatoru (v disertacni praci jsem jeden "pekny" navrhl pro rizeni
pohybu robota), coz je take svym zpusobem adaptivni (UI) rizeni.
Adaptivnim rizenim pro MCU se zabyvalo nekolik diplomovych a
disertacnich praci na VSB-TU Ostrava (pod odbornym vedenim prof.
Pokorneho). Konkretne se mne vybavuje fuzzy rizeni pro MCU Motorola - od
Ing. Petra Želaska Ph.D. Vse jsou to verejne dostupne materialy v mistni
knihovne. Tyca.