OT: Chlorid měďnatý

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Duben 2 11:52:13 CEST 2007

> To vypada zajimave, kde se to da na ceskem trhu poridit ?
> PS: take se chystam na leto na tabor, tedy pokud mi to zdravi a soudni kauzy
> dovoli.
> Jindra Polivka
>

> Pokud jde jen o to psát neviditelným písmem, máme doma fixu,
> kombinovanou s nějakou modrou LED (asi UV?) svítilnou. Co napíšete
> není vidět, dokud na to neposvítíte tou LEDkou.
Zdravím,
  ano, ano, to má moje dcera taky. Bylo to v kompletu s deníčkem pro holky,
vybaveným rozkošným maličkým zámečkem (který zase kluci rádi otvírají
kancelářskou sponkou :-) ). Skutečně to působí velmi efektně, ta barva
evidentně fluoreskuje, takže to písmo krásně září, zatímco na běžném světle
není vidět.
  Kde koupit samotnou fixu/LED bohužel nevím. Dcera to od někoho dostala,
ale tipuji, že to bude k mání v lepších papírnictvích.
       S pozdravem Pavel Troller