Re: OT: Chlorid miinatý

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 2 11:38:01 CEST 2007

To vypada zajimave, kde se to da na ceskem trhu poridit ?
PS: take se chystam na leto na tabor, tedy pokud mi to zdravi a soudni kauzy
dovoli.
Jindra Polivka

Pokud jde jen o to psát neviditelným písmem, máme doma fixu,
kombinovanou s nějakou modrou LED (asi UV?) svítilnou. Co napíšete
není vidět, dokud na to neposvítíte tou LEDkou.

P.K.