Thalia

plupinek@synthesia.cz plupinek@synthesia.cz
Pondělí Duben 2 11:06:19 CEST 2007

Zdravim,

jen jsem tuto debatu cetl, ale jak padlo slovo Twingo ;-)))...

>Male levne auto? Nizka spotreba? Twingo.
>Je sice ctyrmistne a tridverove. Ale je to takovy maly autobus, nakladi
vuz,
>kempinkovy privez... Zkuste to s jinym autem.

Mam jedno z prvnich (1993) a naprosta spokojenost, da se na nem udelat
skoro vsechno doma, elekronika veskera zadna, sjezdilo pul Evropy, naprosto
genialni napad s posuvnou zadni lavici

>Zobral som kocik co mame a chodil po predajniach.
>Z lacnejsich modelov (do 270 000,- Skk), mi zlozeny kociar vosiel iba do
Logana!

A kdyz se nam narodila druha ratolest, tak jsem udelal to samy, akorat jsem
mel pozadavek ten kocar neskladat... a pribyl doma VW Sharan. Taky
spokojenost, akorat tam ty elektroniky je vic... Mam ho predelanej na
sekvencni vstrikovani LPG a naklady na PHM pri spotrebe plynu 11l/100km a
cene 13,70 Kc/l klesaji i pod Twingo...

A jeste budu reagovat na to Berlingo a diagnostika - bohuzel (ne snad
vetsina, ale reakce zakazniku nebo znamych) - co napise diagnostika, je
svaty! A podle toho se opravuje. Mam Bosch a spise ji pouzivam na mazani
pameti zavad, orientacni "napovedu" kdyz nekdo auto pritahne a na nastaveni
vymeny oleje a servisniho intervalu. Jinak je ctyrkanalovy osciloskop se 10
min zaznamem nenahraditelny. Ovsem za predpokladu, ze znate cinnost vsech
akcnich clenu. A to je problem nekterych servisu - autu nic neni, protoze
podle diagnostiky je pamet zavad vsech komponent prazdna. A zacne se
bezhlave vymenovat a zakaznik plati a plati

P. Lupinek.