Cryptoworks na Dreambox 7025

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Pondělí Duben 2 09:48:11 CEST 2007

"Experti" ze SAT komunity tvrdí ze to stejne neni,
ale ja si myslím že to ma stejneho sikmookeho tatinka.
Mimochodem ted mam v IPBoxu sw Enigma, takze
je vse totalne stejne jako dreambox. Pouze me nejede
druhy tuner. Asi tam vratim Relook. Jen doporucim
jednu vec. Pokud koupite box bez HDD nema plombu
ale ma zaruku . V opacnem pripade ma plombu.
Pisu to proto ze by asi bylo dobre vymenit originalni
vetrak za lepsi. Ja jsem to vyresil prestehovanim do jine
mistnosti.
Radim

> sa mi zda, alebo to vo vnutri vyzera _PRESNE_ ako dreambox? Teda
okrem toho hnusneho kabla k disku :-)