Zhasinani budiku - Berlingo

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Duben 1 22:31:43 CEST 2007

Bohužel máte pravdu :-( a je to dost smutná pravda pro autorizované servisy
a hlavně zákazníky ... bohužel je dost složité to dokázat a reklamovat
Chudák člověk co utratí nekřestanský prachy za auto a oni mu ho bud
vykuchají
(s milým usměvem přejímacího technika - ovsem netvrdím,že ten o tom vždy ví)
nebo
ho nedokáží opravit,když se vyskytne neco co není v návodu ...

DJ

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 01, 2007 9:42 PM
Subject: RE: Zhasinani budiku - Berlingo

Asi to není tento případ, ale klasický přístup autorizovaných servisů je
následující. Za mechanikem přijde kamarád, že potřebuje novou cívku na
Pažouta 306. A tak přijede nic netušící zákazník s naprosto jinou vadou a
oni mu tu cívku vymění za jinou/vadnou. V zápětí pak jako vadu označí tu
cívku, i když to třeba byla jenom pojistka a naúčtují si novou cívku, která
vůbec nebyla třeba. Tohle se stane v tom lepším případě, v tom horším ty
cívky jenom prohodí a nic neřeknou (obvykle se to tak dělá při opravách
něčeho jinýho). Zákazník pak časem přijde, že mu to nějak blbne...
Všem, kdo jezdíte s autem do autorizovaných servisů s dobrým pocitem, že
děláte pro auto to nejlepší, asi těď zkazím ten dobrý pocit. Opravdu to tak
není, pokud tam nemáte známýho, tak se bojte, co už vám tam vyměnili nebo
naopak nevyměnili a vyměnit měli. Ze zkušeností vím, že tohle není pár
výjimek mezi servisy, ale naopak spíš jsou výjimky ty slušné servisy.
Spousta lidí raději vozí svoje auta na garanční prohlídky nebo na opravy do
Rakouska nebo do Německa, nemají pak tolik obav o svoje vozidlo...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death