Cryptoworks na Dreambox 7025

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Duben 1 22:47:37 CEST 2007

Zatim ( otazka mesicu) Dreambox obecne  zvlada Cryptoworks - CZlink,
SKlink , Xtramusic) bez karet  - emulací ( tedy netreba obsluhovat
karty..) Ten 2x tuner je  hlavne kvuli moznosti kombinovat DVB-T a DVB-S
- tuto kombinaci primo nabizi *DM-7025TS
<http://www.dvb-t.cz/detail.php?sid=461018f2918d3&wid=dm7025ts>* (a
nebo 2x DVB-S pricemz 1x sleduji a 1 x nahravam, coz lze i u TS provedeni.)
Co se tyce FW, dle me je to jen otazka casu ( je to na linuxu, takze se
v tom bude zas spousta lidi vrtat) a  lepe nez tady je hledat na
http://www.cssf.cz/  a   pripadne http://gsmobil.net/forum/  bude mnoho
moznosti, vetne nahravani celeho streamu.....

Kazdopadne  s upgradem je to jako u PC, za dva roky je masina stara.
Sikovne prodat, koupit novy.... /me po 4 letech zacal umirat Humax Fox -
vysychaji elyty/
Stejne to prijde s bourlivym rozvojem HDTV ze SAT.  Kdo jednou kouknul
na HDTV obrazek, uz nechce zpatky....