Zhasinani budiku - Berlingo

Pyrin pyrin@volny.cz
Neděle Duben 1 22:31:51 CEST 2007

Asi by se to ale nemelo stavat u noveho vozu, stejne tak byla zajimava epizoda se vsemi tlumici. Myslel jsem si, ze nove auto by mohlo  byt z novych a bezvadnych dilu.
pyrin

----- Původní zpráva -----
Od: "Beneš Míra" <benes.m@stapro.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 1.4.07 21:56
Předmět: Re: Zhasinani budiku - Berlingo

Mate pravdu, zapalovaci cicka klidne na resetovani dennich kilometru
vliv mit muze.

Nejsem si jist kde konkretne ma 306 ulozene denni km, jestli v eeprom ci
ram, ale pokud je tam v haji jeden z filtracnich kondenzatoru, tak v
druhem pripade muze  pri startovani auta vlivem poklesu napeti a pulsu
chodicim z civky palubni siti klidne dojit k resetu procesoru.

mira

PS: jinak vasim prispevkem bohuzel souhlasim :-(