Zhasinani budiku - Berlingo

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Duben 1 21:54:19 CEST 2007

vopred prosim o prepacenie za toto OT:

viete, co je francuzska p......a na 7 pismen?
P.....T, C.....N, R.....T
: )

dovolil som si to v ramci nedele.

ja mam pre zmenu taky problem, ze ked je chladnejsie rano, pridem k autu,
otvorim dialkovym, ale zamknut ho musim klucom. ked medzi tym auto
nastartujem a zohrejem motor (skor to vyzera, ze treba zohriat kabinu auta),
normalne zamykam central dialkacom.
pristroj za statisice chybu neobjavil ziadnu.

pekny tyzden zelam.

OK

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 01, 2007 9:40 PM
Subject: Re: Zhasinani budiku - Berlingo

Ono uz je to skoro jedno kde to auto vyrobili a co je to za znacku...

Verte mi, ze jsem vybiral docela poctive co koupit a v tehle kategorii
si neni temer z ceho vybrat - jednou problemy s elektrikou, podruhe s
podvozkem, potreti s motorem - fakt neni k mani auto, ktere jsem schopen
zaplatit a nemelo nejaky pomerne zasadni problem.

Diky p.Benesovi mam aspon mlhavou predstavu kde by mohl byt zakopan pes,
ktery i odpovida tomu co jsem si myslel podle toho jak se to chova a
chovalo takze aspon mam smer kterym patrat.

RadekCX