Zhasinani budiku - Berlingo

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Duben 1 21:48:49 CEST 2007

Periferie asi hlásí pouze kód chyby, pokud ta diagnostika kód nezná, tak je
pravděpodobně zastaralá nebo tam mají chybu. Bohužel diagnostiku Citroenu
neznám, ale u VW se hlásí kód chyby přímo na konkrétní ŘJ. Dost možná v
servisu předali nedostatek informací nebo ta jejich diagnostika to ani
neumí. Zkusil bych sehnat někoho, kdo má diagnostiku Citroenu na PC, tam by
to tu chybu dokonce mohlo znat nebo to aspoň napíše, na které ŘJ ta chyba
je. V tomto případě se ta chyba asi bude hlásit buď v ŘJ motoru nebo v
budíkách.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death