Zhasinani budiku - Berlingo

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Neděle Duben 1 18:48:15 CEST 2007

Mno ja bych nechal poradne zkontrolovat cidla ABS.Mam sonatu a tam mi to
taky parkrat probliklo,po chvili prestalo,ale jednou jsem proste
nezabrzdil.Kdyby se mi to stalo při bezne ceste na silnici,tak bud nekoho
zabiju,nebo v lepsim pripade jen rozmlatim auto.Jel jsem pak za znamym,ne do
servisu tam jim to ukazalo,ze je vse bez problemu,a ten to komplet
prolezlz.Zjistil,ze je vadny kontakt na cidle a auto si obcas myslelo,ze
jsou blokly kola  a brzdy roztahlo.Jsem laik,tak omluvte nepresne vyrazy.Z
brzdama si nezahravejte,ABS je mrcha.

Quasimodo
ICQ:104722051