OT: Zhasinani budiku - Berlingo

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Duben 1 18:37:35 CEST 2007

No to asi nekde neco takoveho bude... ale jde o to kde.

Ja se ted hlavne snazim nejak logicky ujednotit co jak funguje - treba
jak je mozne ze ten kilometrovnik sviti ukazuje 0km - tzn. stava do nej
jde, ale neukazuje kilometry - kde je treba ta hodnota o stavu km
ulozena - zda v nejakem MCU primo v palubce nebo zda se tam nahraje z RJ?

Kdyz budu tohle vedet tak se preci jen bude hledat snaz. Ja se jen
modlim, ze tohle se nedeje po nejakem zasahu nejakym filutou v ramci
omlazeni auta a stavu tacha. Auto mi shanel opravdu dobry znamy a je z
toho take nestastny takze od nej zadnej podraz necekam, ale mohl to byt
nekdo pred nim.

RadekCX