Re: DIGITÁLNÍ SATELITNÍ PŘIJÍMAČ

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Duben 1 11:34:51 CEST 2007

Asi takhle - to je jako koupit výhodně auto na benzín a předělávat ho na naftu.

Nejlevnější DVBT přijímač se dá pořídit za cca 1300, teď jsem viděl i
přijímač s nahráváním na harddisk za 2500 (cena bez harddisku) a dá se
z něj jednoduše vyndat, připojit k PC a dávaj k tomu software na
přehrání nahrávek do PC:

http://www.anacomp.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=21333

Pokud jde o satelit (tj. DVB-S), dá se pořídit úplně obyčejný
přijímač, z druhé ruky, do 1000 Kč. Padlo tady, že satelit má mnohem
lepší signál než pozemní digitál - problém je ale v tom, že když sněží
nebo prší, tak jde síla signálu rapidně dolů.

P.K.