Re: DIGITÁLNÍ SATELITNÍ PŘIJÍMAČ

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Duben 1 10:37:37 CEST 2007

Ahoj Balu,
neber to tak osobne, dnes treba lidi pisi z mobilu apod. Kdo neni v konfere
x let, tak treba ani nevi, ze pouziti velkych pismen znamena "zvyseni
hlasu". Kdyz uz mu to napises, tak mu take vysvetli proc tomu tak je. Ja byt
neznaly, tak z jsem z Tveho mailu rozhozeny.
Jindra Polivka

a to musite na nas hulakat?

frantisek koci wrote:
> DOBRÝ DEN, MĚL BYCH DOTAZ OHLEDNĚ PŘIJÍMAČŮ DIGITÁLNÍHO  VYSÍLÁNÍ. JIŽ
NĚKOLIKRÁT JSEM MĚL MOŽNOST KOUPIT ZA ZAJÍMAVOU CENU PŘIJÍMAČ NA SATELITNÍ
VYSÍLÁNÍ A TAK BYCH MĚL OTÁZKU, ZDA JE MOŽNOST HO NĚJAK PŘELADIT NA POZEMNÍ
DIGITÁLNÍ VYSÍLÁNÍ NEBO V ČEM JE TEN HLAVNÍ ROZDÍL.