Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

stanfred 7009@seznam.cz
Sobota Září 30 12:18:44 CEST 2006

Zdravim,

nevim cim nahravate, ale obecne levnejsi zvukovky nemaji moc kvalitni mikrofonni prodzesilovac (hodne sumi...).

S mikrofony za 300 nemam zkusenosti, ale kdysi jsem natacel na mikrofonni kapsle za 4,50 z elektra a nebylo to vubec tak spatne (az na lehce vyssi sum). Ale tocil jsem to na DAT a tam je kvalita predzesilovacu prece jen vyssi nez na obyc. zvukovkach. Bohuzel ten zaznam uz nemam.

Stanislav Svoboda
  ----- Original Message -----
  From: Majodi
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Saturday, September 30, 2006 11:14 AM
  Subject: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

  Dobrý den,

  Celim problemu dostat zvuk z mikrofonu do PC ale kvalita zaznamu je strasne mizerna.

  Skusal som mikrofony k PC do 300 korun ale je to otras. Nechce sa mi vyhadzovat 2 litre

  za mikrak, najma ked neviem, aky bude vysledok. Neriesil niekto takyto problem, pripadne

  nejaku radu alebo fintu, alebo co, v akej kvalite a za kolko sa da dosiahnut v domacich podmienkach?

  (mozte mi poslat aj nejaku ukazku kvality vasho zaznamu?)

  --

  S pozdravom,

   Majodi

   Majodi@Centrum.cz