Ztlumeni TV reklam

Sobota Září 30 10:23:37 CEST 2006

Hezké ránko,

    moje stařičká Philipska to umí už dávno. Prakticky ji nezapínám a
tak nemám problém s reklamou. A když už koukám tak se stejně nezvedám a
jen stisknu ovladač. A případně ji nechám hrát a aspoň vím, kdy se mám
vrátit zpět.

    Jinak pokud koukáte na filmy kde jsou skryté titulky, tak se můžete
chytit na ně. V době reklamy titulky nejdou. Problém je v tom, že ČT
titulku jenom 70% pořadů. Nova něco přes 20% (dělají více než jim
nařizuje zákon) a Prima něco pod 20% (ti dokonce ani nemají zákonnou
hodnotu). Co to zkusit takto :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz