Ztlumeni TV reklam

Procházka Ivo Ivo.Prochazka@ceskatelevize.cz
Pátek Září 29 23:27:20 CEST 2006

Tak jsem zjistil, že nejsem již členem konference. Ani nevím jak se to stalo... Nicméně:

1. O "bytíku", který identifikuje reklamu jsem psal v předchozím příspěvku. NIKDO to nevysílá. Bohužel.
2. Není pravda, že chroma je u reklam principielně vyšší než u jiných pořadů. Každé takové zařízení, které by toto vyhodnocovalo, by nacházelo falešné reklamy a naopak ignorovalo méně barevné. Rovněž by to jako reklamu identifikovalu téměř vše, co pochází z grafických systémů, ... Čili nepoužitelné.

Ivoš.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Friday, September 29, 2006 10:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Ztlumeni TV reklam

Toshiba (nebo Akai?) uz pred 15 lety meli zarizeni na filtrovani reklam a je to par let co jsem videl takova videa v nabidkach super/hyper. FUnguje to na dvou principech - jeden je ze je tam nekde vysilany bitik, druhy vyhodnocuje parametry obrazu a zvuku. U reklam totiz vyjede chroma/luma o dost vys nez u normalniho signalu.

Vyprdnete se na televizi, stejne je tam prdlajs. Uvnitr takove televize je mnozstvi pouzitelnych soucastek, dokonce se s tim da udelat takova mala, ale prece teslova civka.

JL.