Ztlumeni TV reklam

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Září 30 00:04:06 CEST 2006

U znamych som kedysi pozoroval, ze pri zaciatku reklamy na chvilku OSD
zobrazil rezim zvuku napr. STEREO a pri konci napr. DUO-I. Je to
televizor OVP, model nepamatam, ale cca 10r moze mat teraz.

Iny jav pozorujem obcas doma pri vysielani J@J na TV Philips (model na
sebe napisany nema, cca 4r stary, stereo/DUO). Ked sa zacina/konci
reklama, na chvilku cca 0,5s ide miesto zvuku sum. Nenastava to ale
vzdy. Zrejme pri prepinani rezimu je z toho chvilku dekoder mimo. Na
inych programoch to ale nerobi vobec.

Neviedla by mozno cesta tadeto?

Alebo nie je info o reklame prenasane vo VPS info? (neskusam vas, sam
neviem)

miro